CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

nuffnang

Singgah Mai beli Satt.... Tgk Jer pon takpa...

Wednesday, February 27, 2013

Artis Pun Pakai DX LINGERIE ELKEN

Dato' CT pun pakai DX :)

Nealofa pun pakai.. DIA baru je pakai DX nih :)

Pada sesiapa yang berminat untuk FREE FITTING DX LINGERIE (ELKEN),

sile PM sy ye!!
free fitting nie,
PERCUMA sahaja,
X PERLU BAYAR APA PUN.
ayu - 016-666 4769
whatapps 016-666 4769


manis2309@yahoo.com
FB : Rohayu Seri Kembangan
GERENTI 100% anda akn PUAS HATI!!
CUBA dulu free fitting,then kalau anda puas hati,
anda boleh beli , kalau x nk beli pon xpe,tiade paksaan!!
keputusan untuk membentuk badan anda terletak di tangan anda sendiri!!

note : ada yang komen....

ya ke artin si pakai elken..dulu dak2 hi-o kata tehy all dua-dua ni pakai pb..mana yg betul? on Artis Pun Pakai DX LINGERIE ELKEN


Publish
Delete
Spam Anonymous on 4/12/13

ehhh... bukan artis ni pakai korset PREMIUM BEAUTIFUL ker... ye la artis kan banyak duit so ikut suka diaorang la nk pakai produk yang mana.... x semestinya artis tu ada satu korset jer...
pilihan dan hak membeli di tangan anda sebagai pengguna..
artis pun pengguna, diaorang ni bukan DUTA PRODUK

Thursday, February 21, 2013

Alhamdulillah.. Saya dah 34 Minggu - Doakan saya yer kawan-kawan semoga selamat bersalin :)


Alhamdulillah... Saya dah 34 minggu usia kandungan saya. Saya berharap kawan-kawan yang mengenali diri saya doakan supaya saya selamat dan sihat melahirkan anak saya ini.. Amin..


 Punya la nk bagi nampak perut jugak terpaksa buat mcm ni sampai nampak kaki kecik jer.... 
atas besar n bawah kecik.....


see... kalau gaya mcm ni x nampak mcm mengandung kan... hehehheheheh....
itu untungnya org besar x nampak perut sangat kan kalau pakai baju yang longgar dan besar... cheewahh..


ni posing kat opis jer.. xde bajet nk buat photoshot maternity.. :(
thanks kak zoolia coz sudi amik gambar ayu :) untuk dibuat kenang-kenangan....

Wednesday, February 20, 2013