nuffnang

Singgah Mai beli Satt.... Tgk Jer pon takpa...

Wednesday, March 30, 2011

dah lama aku x update BLOG


hahhahahahaha.....hihihhhihhiiiiiii..........

Ya Allah.. lama giler aku x update blog... aku bz ngan apa arrr...

bz..bz la sangat.. padahal sbb MALAS... heheheheheh... tu yg betui....

:)


aku nk citer apa yer kat sini....


haaa... stat 28 Mac 2011 aku da tukar unit iaitu UNIT PARLIMEN dan JEMAAH MENTERI. So aku kena buat keja parlimen.... :)....

bye...bye... Unit ANTARABANGSA.....


dan yg syok sekali aku da letak jawatan sebagai Penolong Setiausaha Puspanita Cawangan Kementerian Pengangkutan.... Alhamdulillah... da dekat 3 tahun lebih aku pegang jawatan tuh.. aku dah x larat nk pegang dah.. dah lenguh.. hhhihihiiiiii.....


Semuanya da setel.. AKU BEBAS DR PUSPANITA.... YAHOOOO........



No comments:

Post a Comment