nuffnang

Singgah Mai beli Satt.... Tgk Jer pon takpa...

Friday, June 3, 2011

Birthday Party Irfan dan Umairah

Birthday Boy - IRFAN 10 tahun


Birthday Umairah 1 tahun.. kalau nak tau uncle & Auntie Sal ni kawin sama tahun ngan aku tau.. uhuhuuuu... diaorg da ada anak... aku belumlagikkk....:(((((((((


ni salah satu games yg diaorg main.. kumpul jam tangan


aku pun nak amik gambar jugakkk.....


games kumpul HP


inilah birthday Girl - UMAIRAH 1 tahun



ni anak mak usu AYu - ADAM...




Antara hadiah- hadiahnya...








me wif ADAM... mata adam mmg bulat dan besar.. gerammm tgkkk



amik berkat ye abanggg... mudah-mudahan kita cepat menimang cahayamata... AMinnnn........

yg tengah tu utk kek hari IBU...


yg ni kek IRFAN

ni kek umairah....

Birthday party ni buat kat MCD Shah ALAM... ramai jugak la yg mai...
best tgk. sumer org happy...
sumer pakat bawak anak masing2x..
aku????
dengan laki aku jer....
sedihnyer.....
huaaaa..... nak nangis....



No comments:

Post a Comment