nuffnang

Singgah Mai beli Satt.... Tgk Jer pon takpa...

Tuesday, December 18, 2012

Pengalaman Memakai Korset DX ELKEN



Saya mula memakai DX LINGERIE ELKEN pada 20 April 2012 iaitu berat 90.7 kg.
Berat terakhir saya pada 6 Ogos 2012 iaitu 86.6kg.
iaitu beza sebanyak 4.1 kg .
Selepas itu, Alhamdulillah saya disahkan mengandung :)
Rezeki Ramadan 2012.
Untuk pengetahuan semua, bln 11 lepas, genaplah usia ulangtahun perkahwinan saya yang ke-4 tahun.
Sebelum ini saya belum pernah lekat @ mengandung.
Niat saya memakai korset DX ini ialah untuk bagi kurus dan cantik untuk suami saya sbb suami orgnya kurus sahaja.
Di samping itu juga, saya mengambil SUPPLEMEN ELKEN SPIRULINA, LACTOSE dan KOLAGEN EL-MARINO.


Saya hanya menyapu selulit gel sebelum memakai korset DX ELKEN. Saya akan memakai selama 8 jam satu hari dan konsisten memakai setiap hari. 

Apa salahnya saya melabur sedikit duit untuk kecantikan diri sendiri dan yg mendapat kepuasannya juga ialah diri sendiri. lagipun kita orang perempuan sekarang kan bekerja, gunalah duit sendiri untuk memanjakan diri sendiri setelah penat mencari duit. Di samping itu juga, sy dapat menjana pendapatan sampingan dengan hanya memakai KORSET DX ELKEN iaitu dengan hanya rekemen kpd kawan-kawan. 
Apabila kawan-kawan @ orang ramai melihat perubahan yang berlaku kpd saya, secara x langsung saya juga turut menjual produk ELKEN iaitu  suplemen dan KORSET DX LINGERIE.

Now saya telah mendapat kembali pulangan wang dilaburkan untuk korset diri sendiri :)
Di samping mendapat wang tambahan, saya juga dapat membantu insan yang mengalami nasib seperti saya.
Apa salahnya kita berikhtiar @ mencuba untuk mencari yang terbaik untuk diri sendiri.
wang boleh dicari tetapi kesihatan tidak boleh dibeli. 


Pada sesiapa yang berminat untuk FREE FITTING DX LINGERIE (ELKEN),
sile PM sy ye!!
free fitting nie,
PERCUMA sahaja,
X PERLU BAYAR APA PUN.

ayu - 016-666 4769



whatapps /telegram



manis2309@yahoo.com



FB : Rohayu Seri Kembangan


GERENTI 100% anda akn PUAS HATI!!

CUBA dulu free fitting,then kalau anda puas hati,
anda boleh beli ,
kalau x nk beli pon xpe,tiade paksaan!!

keputusan untuk membentuk badan anda terletak di tangan anda sendiri!!



1 comment: