nuffnang

Singgah Mai beli Satt.... Tgk Jer pon takpa...

Thursday, February 21, 2013

Alhamdulillah.. Saya dah 34 Minggu - Doakan saya yer kawan-kawan semoga selamat bersalin :)


Alhamdulillah... Saya dah 34 minggu usia kandungan saya. Saya berharap kawan-kawan yang mengenali diri saya doakan supaya saya selamat dan sihat melahirkan anak saya ini.. Amin..


 Punya la nk bagi nampak perut jugak terpaksa buat mcm ni sampai nampak kaki kecik jer.... 
atas besar n bawah kecik.....


see... kalau gaya mcm ni x nampak mcm mengandung kan... hehehheheheh....
itu untungnya org besar x nampak perut sangat kan kalau pakai baju yang longgar dan besar... cheewahh..


ni posing kat opis jer.. xde bajet nk buat photoshot maternity.. :(
thanks kak zoolia coz sudi amik gambar ayu :) untuk dibuat kenang-kenangan....

No comments:

Post a Comment