nuffnang

Singgah Mai beli Satt.... Tgk Jer pon takpa...

Sunday, August 18, 2013

Testimoni DX Lingerie

Testimoni dx:

"Selepas bersalin 6 bulan lepas body shape saya memang totally out. Dengan berat badan 60kg selepas bersalin, pinggang 33", lemak di sana sini terutama di bahagian perut dan peha serta
payudara jatuh menjadikan saya malu untuk keluar rumah.
Sehinggalah saya diperkenalkan dengan DX lingerie 3 bulan kemudian. Saya terus jatuh cinta setelah fitting dan melihat instant result yang mengagumkan dan membuatkan saya terus membeli twin set DX lingerie secara tunai!

Setiap hari saya memakai DX lingerie selama 8 jam sehari. Memang selesa, nak bergerak, solat, duduk dan membuat apa2 aktiviti dengan mudah sekali. Dan badan saya perlahan lahan mula
terbentuk cantik dan lemak2 hodoh mula menghilang. Kini setelah 3 bulan memakai DX lingerie saya telah mendapat bentuk tubuh yang
cantik malah lebih cantik dari zaman anak dara, pinggang bersaiz 25",berat 47kg dan tiada lagi perut buncit. Terima kasih DX!"














No comments:

Post a Comment