nuffnang

Singgah Mai beli Satt.... Tgk Jer pon takpa...

Thursday, October 22, 2009

Bz ngan preparation Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri 2009

kali ni DCA jado Host utk jamuan kali ni
bersama ngan Kak Yanty

ni buat2x tunjuk rajin la konon
angkat jgn x angkat


Ari ni aku keja half day je coz tghari g DCA ada rehearsal utk majlis esok. ada skit discussion n tolong apa yg patut. Esk dijangka ramai yg akan datang. Dianggarkan 180 org yg akan dtg...

herm.. tadi tgk depa dok buat senam tari (poco-poco) memang best ar.. ada pertandingan nyanyian lagu asli n pop yeh yeh.

herm... 2moro will be my bz day.... kumpul tenaga...

aku xde baju yg glam la nk pakai esok... huahuahuahuha.... kalau adapun da x muat.....uhuhuhuhuu....
geramnyer aku....

aku da kena stat diet nih....

herm.. pakai je la baju apa yg ada.. lagipun esok aku akan tawaf kiri ke kanan, kanan ke kiri... bukannyer leh dok diam.... ke sana ke mari....

doakan semuanyer berjalan ngan lancar k...

No comments:

Post a Comment