nuffnang

Singgah Mai beli Satt.... Tgk Jer pon takpa...

Thursday, July 15, 2010

AKU Balik KG.. Sungai Petani ....

Yahhhoo... aku dpt MC 2 ari sbb aku buat braces. Planning baik PUNYER... buat ari khamis so ari khamis ngan jumaat MC.. apa lagi aku cuti 4 hari la..
that's y la aku balik kg....

ehehehehehhe.... bestnyer,. lagipun laki aku x da kat umah... dia p JOHOR coz ada Pertandingan Mencari HARTA KARUN.. tiap2x tahun dia nak masuk.. tp x penah menang pon.. syok masuk sbb byk dpt hadiah dr penaja ... :p

ok gak tu boleh aku blk kg, laki aku p johor... masing2x ada agenda masing2x.. kekadang aku trpk gak maybe Allah x bg aku zuriat lagi sbb mcm ni la kot... aku bebas nak blk kg bila2x masa sahaja dgn restu dr suamiku lah... apapun ada hikmah di sebaliknya itu...

No comments:

Post a Comment