nuffnang

Singgah Mai beli Satt.... Tgk Jer pon takpa...

Tuesday, May 29, 2012

saya dah turun berat 1.5 kg dalam masa 40 hari :)


Salam,
Saya mula pakai DX LINGERIE pada 20 APRIL 2012. Hari ini 29 MEI 2012 genaplah 40 hari saya memakai DX LINGERIE. YEEEEEEAHHHHHH.... berat saya dah turun 1.5kg... bestnyer... walaupon sedikit tp yg penting berat saya turun OK :)...

apa yg bestnyer saya x control nafsu makan saya.. saya kan memang yg jenis suka makan. fast food memang no. 1 la saya suka... hihihi....
Pengalaman saya pakai DX nih, badan akan rasa seperti dipeluk oleh waist nipper dan body shaper. badan terasa sangat KEMAS sbb spare tyre dah x terkeluar.
CONFIDENT level amat tinggi sbb kita rasa diri kita CANTIK... memang setiap ORANG CANTIKKAN... :)
badan dah x bongkok lagi sbb body shaper menegakkan tulang belakang. so duduk la berapa lama kat atas kerusi pun ok..... :)
badan dah nampak SHAPE... :)
memang berbaloi-baloi la pakai DX nih...
sbb
senang nak pegi toilet sbb long girdlenya mudah nk buka dan dipakai
branya yg membuatkan payudara montok dan menyokong payudara daripada "sagging"
body shaper membetulkan dan meluruskan tulang belakang dan lemak2x di belakang tidak kelihatan
waist nipper untuk mengampiskan perut
Sesiapa yg berminat untuk membeli korset, sememangnya dx dari elken sgt membantu. Ia nya sangat selesa untuk dipakai seharian dan boleh tahan lama. Korset dr jepun ni adalah jahitan tangan dan keputusan nya dpt dilihat dalam jangka masa pendek.
Sesiapa yg berminat, boleh inform. Boleh try fitting dulu. Rasa sendiri keselesaan nya.
manis2309@yahoo.com atau hubungi 016-666 4769.

ni baju raya tahun 2010.. dah lama dah x pakai :)
sekarang dah leh pakai




Pada sesiapa yang berminat untuk FREE FITTING DX LINGERIE (ELKEN),
sile PM sy ye!!
free fitting nie,
PERCUMA sahaja,
X PERLU BAYAR APA PUN.

ayu - 016-666 4769

whatapps 012- 609 4764

manis2309@yahoo.com

FB : Rohayu Seri Kembangan

GERENTI 100% anda akn PUAS HATI!!
CUBA dulu free fitting,then kalau anda puas hati,
anda boleh beli ,
kalau x nk beli pon xpe,tiade paksaan!!

keputusan untuk membentuk badan anda terletak di tangan anda sendiri!!


2 comments:

  1. kak, boleh ke bayar dalam rm86/month (utk 3tahun guna AeON) untuk set yang ada satu WN/ satu bra/ satu LG ?? berminat nak tahu ni..thanks!:)

    ReplyDelete
  2. Hai.. :)
    Salam,
    Untuk pakej Waist Nipper Ansuran AEON RM108 sebulan. Yang tu memang dah fix dik :)

    ReplyDelete