nuffnang

Singgah Mai beli Satt.... Tgk Jer pon takpa...

Tuesday, November 17, 2009

Bergambar Bersama Artis

bersama emakku...

aku tgk ct ni kurus jer... tapi memang lawa la dia... x make up sgt pon... natural beauty

Ct mai umah mak sedara dato'k kt kg aku...

Gambar ni diambil masa tahun 2008, ct mai kg aku bayar zakat fitrah. dia bg kain sembahyang, duit raya. Dato' K bagi lain pelikat n duit raya gak.. ct memang lawa la.. pastu lembut jer suara dia. aku memang x minat dia, tp bila da face 2 face tgk dia, terus aku minat dia.... heheheheh...

MAsa ni aku g program Puspanita ke studio rakaman usik-usik Salleh Yaakob di Shah Alam.

Bersama idolaku HM Tuah. Aku suka baca buku motivasi yg ditulis olehnya.
Ako Mustapha, masa ni badan dia tgh nak naik. da x ensem aku tgk.

Pengacara Abg Naz, dia ni very friendly... best bila jumpa dia, padahal aku x minat diapun, tapi sbb dia layan kitaorg baik so kitaorg pun suka kat dia

Herm... ni memang aku da xde keja sgt la nih... Aku tgk balik gambar lama-lama aku dulu...

So ada la 2 3 keping gambar aku bersama artis... Hehehhehe....
Saje je aku nak tempek kat sini.... Nak bagi glamor skit....

No comments:

Post a Comment