nuffnang

Singgah Mai beli Satt.... Tgk Jer pon takpa...

Sunday, November 15, 2009

Keta Rosak Di Tepi Highway

Minggu lepas aku balik kg.. ala biasa la ada projek tutttttt..... x leh nak bgtau lagi k...


AKu bertolak mlm dr sp ke Kl. Masa b4 sampai terowong tu asben aku da rasa lain macam keta dia. aku pun naik takut dah. tadi punya syok tidoq terus da xde feel nak tidoq dah...


ok lagi... jalan lagi.....
hujan di sepanjang jalan... x benti2x....

tiba di nak dekat susur kuar ke SLim River ada satu bunyi yg agak kuat la jugak... kami pun benti tepi jalan. keta boleh start tapi ada bunyi2x...
so aku pon call la plusronda mai tarik keta. keta rosak pukui 1.30 pagi. da la tempat tu gelap nak mampuih.... takuttt.....


depa tarik sampai kat tol slim river. sampai je kat tol tuh ada cina da tunggu da. tauke bengkel keta la... dia pon tarik p bengkel dia guna tali apa ntah.
bengkel dia dekat je ngan tol tuh....


sampai bengkel gelap nak mampuih... akhirnya kami tidoq dlm keta sampai pagi.
pukui 8.00 pagi cina tu mai. dia buka apa yg patut... pastu dia p beli barang. dia bawa brg tuh pastu dia bg kami, dia kata 46..

kami tny la 46 apa???? RM46 ke????




mak oiii....RM460.00 gila ka apa.... punya terkejut beruk kami....


benda yg rosak tu namanya drive sharf...


padahal benda tu murah jer... dlm RM100++ jer... dia punya ketuk x hingat...
ye la dis nak bg rasuah kat abg plus ronda yg tolong tarik keta tuh...
minta diskaun pon xbagi....
kedekutttt betui....
manala aku ada duit byk tuh.. gaji da la lambat lagi....


aku tepon abg ipar aku suruh dia ckp ngan cina tuh... abg ipar aku ni gengster skit....
terus cina tu diskaun RM100.00 jadinya RM360.00

tapi still mahai lagi laa... nak x nak kena la bayar... :(

No comments:

Post a Comment