nuffnang

Singgah Mai beli Satt.... Tgk Jer pon takpa...

Wednesday, May 18, 2011

KurSUS DI KUANtan, PAHANG, 13 - 15 Mei 2011

ni no bilik wana ngan aini.. cun kan... 123


kami anak jati KEDAH DARUL AMAN



me @ pantai


wif my frensss


bestnyer lama x amik angin pantai...


wana, AIni, Roxy, julia n ayu was here.


tag peserta


tgk meja kami.. meriah kan.. sedap sangat ikan bakar dia...


tekun.. tgh kursus nih..


rakan gosipku... :)




aksi gediks d tepi kolam


ramai2x kumpul... tapi x mau mandi... sbb pool utk bdk kecik jer..

pool org besar tgh under construction





best dok tepi pantai.....


tgh bz upload gambar.. hehehhehe....gigihhh...


muka dah kenyanggg




me wif wana













aku g kursus 3 hari 2 malam di Kuantan, Pahang. De Rhu Resort ok lah.. best jugak bilik dia.. yg x syoknya kena naik tangga.. mak aihh dah la beg troli aku berat..... cian kat aku....

xdak lift.....


kursus ni best sbb x tension n rileks jer.. pakai pon "smart kasual" jer... leh pakai jeans n etc..

aku satu bilik ngan Julia. aku baru je kenai dia... tp rs cam dah lama kenai sbb dia peramah n senang bergaul. masa kursus tu ku geng ngan wana, aini, julia n roxy...


cian tinggal laki aku sorang2x kat umah. tp takpa dia pon ada aktiviti dia sendiri iaitu p tgk bola kat stadium dengan lepak ngan kawan2x dia..


1st time aku baru sampai Pahang.. hehehhehe... ciannya kat aku... :)...


2 comments:

  1. bestnye gi kuantan!!! tempat aku membesar tu..

    terus terasa rindu nak pegi. :)

    ReplyDelete
  2. mmg best pon.. tapi x sempat nk singgah.. sbb masa x cukup.. :(

    ReplyDelete