nuffnang

Singgah Mai beli Satt.... Tgk Jer pon takpa...

Thursday, October 27, 2011

3rd Day - Makan Produk

Pagi2x lagi pas mandi terus aku timbang.. hehehehehe.. excited nk tau berat turun ke tak... saje je nk test penimbang baru yg aku beli kat SOGO mggu lepas. sbbnya penimbang ni penimbang digital so aku x pyh la dok srh hubby aku tgk berapa berat aku. aku leh timbang sendiri.

padahal aku melantak makan x ingat. aku x expect pun berat aku turun.


terkejut aku, aku turun 1 kg dlm ms 2 hari... biar betul... syoknyer.....maybe sbb aku exercise ala2x malas tu kot yg turun... agaknyer la...


so pagi ni aku start amik 2 pil utk breakfast dan 1 pil untuk lunch.

breakfast aku makan roti gardenia gandum ngan cheese dan buah epal.


lunch aku makan nasi separuh, sayur brokoli ngan sambal daging. x abis makan jgk sbb cepat kenyang... aku byk minum air pastu aku semangat dr tgkt 3 naik ke tgkat 7 naik tangga ok... semangat giler... hehehehheehe... pastu turun pun ikut tangga gak....

wah.... x sangka aku.. tp tu la aku ni jenis semangat angat2x taik ayam.... baru 2x je semangat lebih... hehheheheh.....

mlm x tau nk makan apa lagi :)

No comments:

Post a Comment