nuffnang

Singgah Mai beli Satt.... Tgk Jer pon takpa...

Thursday, October 27, 2011

HAPPY DEEPAVALI

Selamat Bercuti.. 26 Oktober 2011 (Rabu) Cuti UMUM sbb HARI RAYA DEEPAVALI.

Plan for today, aku nk g beli barang dapur kat MYDIN USJ.. hehehhehe... bestnyer shopping.. i like...

pagi2x lagi dah p Mydin. Sampai sana dlm kul 11.30 pg. terus g makan kat food court. BRANCH - Breakfast campur LUNCH... :)
before kuar aku dah mkn 1 pil utk 2nd day.
aku order sizzling mee chicken chop. x abis aku mkn sbb da kenyang. aku ratah ayam jer.. minum air mineral RM1.50 sama harga ngan nescafe tarik gelas besar hubby. beli buah papaya potong. ikut sunnah nabi makan buah dulu baru makan berat. sbb masa tu aku tgk buah betik tu sgt menggoda tu yg aku beli tuh... kalau x kirim salam je lah....

pas makan terus g shopping.... beli apa yg patut.. yg x patut pun beli jugak... hihihihiiii...
pas mydin g Pasar Borong Selangor sbb my hubby nk beli buah tembikai. buah kat pasar borong murah skit dr supermarket.

pas g pasar borong g kedai DVD kat Equine PArk sbb aku dah lama x layan cite hindustan..
rindu nk feeling2x.. nak nangis2x... best woo....
so aku amik 2 cite hindustan ngan 1 cite melayu. yg lain my hubby amik movie yg dia suka.
sampai umh dlm kul 3.00 ptg. kul 5.00 ptg myhubby ada game bola so aku apa lagi layan DVD la...aku layan citer hindustan tajuk "BODYGUARD" lakonan Salman Khan dan Kareena Kapoor... 1st aku igt citer dia mcm movie bodyguard org puteh lakonan Kevin Costner. rupanya citer dia lain gila.. merapu byk.. lawan, gaduh pun x logik sungguh. terbang sana, terjun sini.. macam2x ar... tp Salman Khan dlm tu smart sbb pakai rayban... heheheh... aku bukanla peminat Salman Khan.. aku minat tgk Kareena Kapoor.. dia cantikssss sgtttt... lawa la... tp seksi memanjang... :)...

sambil dok layan citer tu aku dok buat la exercise goyang kaki, tangan, amik dumb bell AVON dok pulun la buat exercise sambil tido ok.. sit up pun kepala lapik ngan bantal,.. heheheh.
bila lapaq aku mkn roti gardenia Vanilla ngan Sambal ikan bilis... pastu sambung exeercise balik... ptg hujan lebat nasib baik aku lyn DVD.. hehehe.. kalau tak x dptsiaran la ...

pukui 7.00 mlm layan citer SOFIYYA ... hish geram la aku tgk drama nih.. benciii... meluat semua ada...

lps Isyak aku ngn hubby g amik MIL & FIL kat LCCT. dinner kat MALEE DENGKIL... aku da kenyang tp nk mkn jugak... ehhehehe... aku order Mihun Goreng. x abis makan pon.. makan separuh jer.. makan udg goreng tepung 2 ekor jer.. air milo tarik... mana aku diet. aku hentam makan jer,....

No comments:

Post a Comment