nuffnang

Singgah Mai beli Satt.... Tgk Jer pon takpa...

Tuesday, October 25, 2011

Nak DIET... tapi x boleh.... :(

alahai.... lamanya aku x update blog... awat la malaih sgt nih.....

aku rasa badan aku semakin hari semakin membesar... makin GEMS... ok...

tu yang aku x suka tuh... semakin BERISI, DEBAB, GEMUK, n macam-macam la..

byk baju yg dah x muat... sedihnyer..... :(

aku ni selalu DIET hangat2x tahi ayam jer.. beria-ria, bersungguh-sungguh.. tp tu semua sat jer... SEKERAT JALAN jer.. beli la produk apapun minum @ makan x penah abis...

dok perabih duit je beli produk tu beli produk nih...

alahai.... nasib badan...

ni semua salah HATI... sat HATI nk kurus... sat dia kata lantak lah... biaq p lah... mcm2x la kata hati...

jom kira BMI.. sila klik di bawah ini


of course la BMI aku tettttttt... mencik.... huarghhhhh....huarghhhh... nak nangesss....

ciannya kat aku.. :(








No comments:

Post a Comment