nuffnang

Singgah Mai beli Satt.... Tgk Jer pon takpa...

Saturday, November 19, 2011

eeee...e.e.. mesranyer, bak kata BOB AF ... mesreeeeeee................ sambil dok goyang tangan.... hehhehehe......



ada sesetengah org dapat isteri romantik si suami lak x romantik...



kalau suami romantik si isteri lak x romantik..... herm.... macam2x ada....



kat office aku ni ada sorang officer nih bg aku dia ngan wife dia so romantik bg aku la kan... bagi org lain x tau la... ni pendapat aku jer...


*setiap kali birthday isteri, si suami ni mesti beli delivery sejambak bunga kat office isterinya.


*setiap kali birthday suami lak, si isteri ni mesti beli kek Secret Recepi hantar ke office suaminyer...


*baru2x ni ANNIVERSAY diaorg ke 7 tahun, masing2x delivery hadiah... si isteri bg suaminya KEK SECRET RECEPI- mmg sedap kek tu sbb aku ngan officemate aku dok pulun makan... :)


yg suaminyer lak bg hadiah kat isterinya....



wahhhhh......................... so sweeeeeeeeeeeeettttttttttttt.................



bukan nk menunjuk kat semua orang yg diaorang tu loving couple...



tapi diaorang adalah pasangan yang sangat romantik..........



dlm bilik si suami pun ada gambar family, makna nama husband n wife, kad2x birthday dan kad anniversary...


susah sekarang ni kalau nk tgk org lelaki letak gambar isteri @ family kat tempat diaorg kerje kann... kannn...kan.... betui dak ? nanti takut saham jatuh.....



ada sesetengah lelaki sukar @ susah nk tunjuk kasih sayang kat depan orang ramai. nk pegang tangan pun dah malas, dengan alasan malulah, x baik nk menunjuk-nunjuk nih, sengaja nk tunjuk la tuh kononnye diaorang tu loving couple dan macam2x la alasannyer kan...


bg aku, aku suka org tu tunjuk perasaan kasih sayang kat kita, x kira sama ada bentuk perbuatan @ tingkah laku... terasa diri ini begitu dihargai kan.. :)






No comments:

Post a Comment