nuffnang

Singgah Mai beli Satt.... Tgk Jer pon takpa...

Friday, April 15, 2011

Give Away Dari AZLINA


Give Away dari AZLINA Alhamdulilah hari ini genap 2 tahun blog saya TERIMALAH AKU SEADANYA...sempena blog terbaru saya DI SEBALIK RAHSIA HATI ( http://syurga-kaseh-azlina.blogspot.com/ ) saya ambil kesempatan untuk mengadakan give away di blog ini sebagai tanda terima kasih saya terhadap sokongan semua terhadap saya selama ini....


Give Away...ini terbuka kepada semua pembaca blog, follower,blog list atau sesiapa sahaja sama ada mempunyai blog atau tidak saya jemput sudi-sudilah menyertainya..Bagi yang tiada blog jika ingin menyertainya boleh tinggalkan alamat email di post comment,yang tiada email juga boleh tinggalkan nama atau talian telepon jika tidak keberatan kerana hanya itu sahaja cara untuk saya menghubungi anda jika anda salah seorang pemenangnya..


ANTARA HADIAH-HADIAHNYA...YANG TIDAK SEBERAPANYA DARI SAYA


TEMPAT PERTAMA....BREAD BOX WITH DECAUPAGE...


TEMPAT KEDUA....RUMAH KUNCI


HADIAH TEMPAT KETIGA... JAM DECO


HADIAH TEMPAT KEEMPAT..JAM COTTAGE


ANTARA SYARAT-SYARATNYA.......

saya bagi yang semudah yang boleh untuk anda menyertainya....


1. KENA JADI FOLLOWER KE DI KEDUA-DUA BLOG SAYA-Terpulang jadi follower boleh tak nak pun boleh...tiada paksaan...- ayu dah jadi dah ...


2. KENA LETAK LINK KEDUA-DUA BLOG KE - Juga terpulang kepada anda letak boleh tak nak pun tak mengapa..


3. KENA BUAT N3 TENTANG GIVE AWAY INI KE - Terpulang tiada paksaan...


4. KENA TINGGAL LINK ATAU ALAMAT EMAIL-(yang tidak mempunyai blog)..DI POST COMMENT...- SYARAT SAH PERNYERTAAN ANDA WAJIB MENINGGALKAN LINK/JEJAK DI POST KOMEN DI KEDUA-DUA BLOG SAYA.Terimalah aku seadanya dan Di sebalik Rahsia Hati sebagai syarat sah penyertaan...jika tinggal komen di post komen di satu blog saja bermakna tidak sah penyertaan anda.. sebarang komen di chat box tidak di kira sebagai penyertaan.


5. HADIAH MISTERI UNTUK FOLLOWER


6.. TARIKH PERNYERTAAN - 6/4/2011 sehingga 1/5/201

so apa lagi kalau nak hadiah GIVE AWAY ni leh la join... :)....




No comments:

Post a Comment