nuffnang

Singgah Mai beli Satt.... Tgk Jer pon takpa...

Thursday, April 21, 2011

Sourvenir Dari KOREA

my FIL n my MIL


Thank you abah dan mama.... :)... we all love u...

Korean Amethyst

aku dapat necklace silver berloketkan batu Amethyst...
ada dua rantai satu pendek dan satu lagi panjang

cantik tak???... cantik kan... harga selepas diconvert to RM lebih kurang RM300.... :)
MIL siap pesan nanti kalau dapat baby girl boleh la bagi baby pakai.. hehehehehe... kalau dapat baby boy... maknya la yg pakai... hehhehehe... bila la nak dapat baby nih.... ????.....

laki aku dapat 2 helai t-shirt... yg syoknya dia kata mesti mama bagi lebih kat sayang.... mmg pun mama sayangkan menantunya... mama mana ada anak pompuan.... hehehehhe.... laki aku jeles ngan aku.... :)

brooch kasut tumit tinggi


fridge magnet... maka bertambah lagila koleksi fridge magnetku...


sarung lighter,.. laki aku kata ni mmg mama galakkan lagi anaknya utk hisap rokok.... :)


nail cutter yang cute


chopstick n sudu panjang




coklat.... da lama rasanya x makn coklat m m nih..
asyik makan coklat nips jer...
entry ni nak citer pasal sourvenir...hehhehehehe... bestnyer.....
souvenir dari KOREA. MIL kata barang mahal la kat Korea... x leh la nak shopping banyak sangat.. kalau melancong mmg ok la,..
duit korea tinggi dr RM kita....

3 comments:

  1. whoaaaa bestnyeee..teringat plak kenangan pegi korea hukhukhuk

    ReplyDelete
  2. tak nak bagi kite ke...??? Nak jugak..hehehehehe

    ReplyDelete
  3. wah..beshnye...nantu kesygn la ni ea?hehehe..

    ReplyDelete