nuffnang

Singgah Mai beli Satt.... Tgk Jer pon takpa...

Thursday, April 28, 2011

Lagi Pasal BRACES

senyum seindah suria...

yang membawa cahaya...

senyumlah dari hati... dunia mu berseri...

senyum umpama titian dalam kehidupan..

kau tersenyum ku tersenyum .... kemesraan menguntum...



senyummmmm......

kepada semua.....

senyumanmu amatlah berharga...

dengan senyuman terjalinlah ikatannnnn......
( spesel thanks to Adie n Kak Zu sbb nyanyi lagu ni - aku suruh depa nyanyi sbb aku lupa lirik lagu nihhh.... hehhehehe...... )


Herm... ni nak habaq mai sat...


Untuk sesape yang tanya aku pasal braces.. aku leh cite kalau tanya pasai sakit ke, boleh ke kalau nak buat , camner nak buat..


tapi kalau yang tanya aku kat mana nak buat, klinik mana, doktor mana...


aku da x mau bgtau sbb apanya aku dah rekemen 2 org kawan aku kat doktor tuh tapi doktor tu buat bodo jer.. padahal aku bg bisnes kot kat dia..


mesti dia x heran sebab dia da dapat ramai customer cum patient dia la kan...


so x guna la aku nak buat promosi secara PERCUMA kat blog aku nih... jangan harap aku nak bagitau.. kalau korang kata aku ni kedekut ka apa ka.. biaq p laaa.. ada aku kisah..

sbbnya doktor tu pon x kisah... hehehhehee...


aku dok pulun promote klinik dia... dia langsung x nak bagi aku apa2x... contohnya bagi aku buat treatment free utk 1 kali ka.. x pun buat la scaling free ka... apa ka.. haram... xdak pon..

aku bagi bisnes kat dia ribu riban kot...


apa yang aku dapat... xdak apa... PAHALA dapatla.. hehehhehehe... dapat mengkayakan doktor tu lagi adalakan...


so no more question about that KLINIK tu ok..


bukannya apa ada sesetengah org nak add aku dlm FB just semata-mata nk tanya buat kat klinik mana...tu jer... so soalan anda sekalian yang nak tau.. aku da bagitau ok..

:)

No comments:

Post a Comment