nuffnang

Singgah Mai beli Satt.... Tgk Jer pon takpa...

Friday, April 29, 2011

1st Trial Make-Up Diri Sendiri

Muka kena bersih dulu sebelum make up



Foundation Kryolan Stick

foundation dan highlight - shading x berapa nk nampak sangat
ratakan foundation dengan span


kening yg x dicukur - cover dengan concealer


kening yang x berapa nak jadi.. kena praktis lagi nih..

nak kena tny sifu lagi nih...


selepas make up


ni gara2x malas nk pakai tudung elok2x...


gambar ni semua diambil guna kamera digital Samsung 10.2 megapixel

kamera biasa jer...

no editting ok...

kening yg sangat serabut.. hehhehehe....

nak tunjuk smokey eyes colour purple.


aku amik pix ni senget ok..

bukan mata aku yg senget.. maklumla xda org nak amik pix aku :(


ok tak?


any komen boleh komen sbb saya budak baru belajar






pix ni my luvly hubby yang amikkan






Ari Sabtu lepas, aku dok sorang kat umah sbb laki aku p main bola.. sambil layan hindustan, sambil boring2x tuh... tinggg..... aku ada idea... projek aku apa lagi make over diri sendiri la... hehehehhehe... praktikkan apa yang aku belajar walaupon alat make up aku x cukup lagi.. aku belasah jer... :)

2 comments:

  1. cantik. aku tak reti nak komen sebab bukan bidang aku. :D

    ha ada satu. concealer yg kat under eye tu mcm cerah, tak berapa nak blend. tu je. yg lain ok. :)

    ReplyDelete
  2. fid: thanks fid for comment... i like.. tu la tang kening tu aku kena blajar lagik... hehehehhee

    ReplyDelete