nuffnang

Singgah Mai beli Satt.... Tgk Jer pon takpa...

Wednesday, April 13, 2011

PENAT


Perasan tak aku dah berapa hari x update blog?... Ari nih baru aku ada masa nak update... last update rasanya hari jumaat kot... sebabnya ari Sabtu dengan Ahad aku kuar.. Hari Sabtu p makan Char Kuey Teow kat umah kakak aku kat Ulu Langat. Ari Ahad lak lepak kat umah Mak CHaq Puchong. Pastuh Malam tido kat umah MIL.


Pagi esok lak keja... Da la baru 1st day masuk keja, kena kemas bilik Stor ngan Bilik Fail.. Mau x penat... gila letihh weh... Lunch Cik Syud banje makan kat Precint 14 Dilplomatik Makan Nasi AYAM GEMAS.. sedap sangat.... :)

Malam aku da tidoq awai sbb penat sangattt......ZZZZZzzzzzzz.......


Hari Isnin pulak sambung kemas lagi kat dalam bilik KEBAL la pulak... nak buat PELUPUSAN Fail.... Penatt lagik.... Kali ni lunch EN Z pulak banje makan... SYOKKK woo... kitaorg pegi makan kat KABAB Nasi Arab Precint 14 Diplomatik... Sedap jugakk.... :)

Mlm pun tidoq awai jugak sbb letih....


Ari ni baru la lapang skit.... :)




No comments:

Post a Comment